Ważne! Nasza strona internetowa stosuje pliki cookies w celu zapewnienia Ci maksymalnego komfortu podczas przeglądania serwisu i korzystania z usług.
Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki. W każdej chwili możesz zmienić ustawienia przeglądarki decydujące o ich użyciu.
Nie pokazuj więcej tego ostrzeżenia
ilość wejść na stronę: 495139
http://www.sidom.pl
Wykonanie dokumentacji inwentaryzacyjnej budynku
Data ogłoszenia: 22-10-2019
Termin składania ofert: 08-11-2019

Wspólnoty biorące udział w przetargu:
- Wałbrzych, Słowackiego 1

Wspólnota Mieszkaniowa przy Juliusza Słowackiego 1 w Wałbrzychu
Siedziba: 58-300 Wałbrzych, ul. Moniuszki 3
w imieniu której działa zarządca nieruchomości firma:
SIDOM Zarządzanie Nieruchomościami
ogłasza konkurs ofert na wykonanie dokumentacji inwentaryzacyjnej budynku


Zakres prac miałby obejmować w szczególności:

- pełną inwentaryzację budowlaną nieruchomości, w szczególności: rzuty, przekroje, rzuty elewacji, rzut
dachu,
- instalację gazową,
- instalację wodno-kanalizacyjną,
- instalację elektryczną,
- inwentaryzację kominiarską,
- inne - zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa

Termin realizacji zamówienia:
31.05.2020 r.

Miejsce, sposób i termin składania ofert:
Oferty należy składać na poniżej zamieszczonym formularzu w siedzibie zamawiającego tj.:
58-300 Wałbrzych, ul. Moniuszki 3 lub w formie elektronicznej na adres e-mail: azielinska@sidom.pl
w terminie do 08.11.2019 r. do godz. 13.00

Warunki udziału w postępowaniu:

1) złożenie oferty cenowej,
2) złożenie stosownych uprawnień,


Osoba upoważniona do kontaktów z wykonawcami:

Marcin Sidor
tel. 074/666 66 46; kom. 0 504 083 696; e-mail: msidor@sidom.pl


- zobacz plik:          Formularz ofertowy (projekt)

Copyright © projekt i wykonanie SN-DESIGN